دوره آموزش سئو و به همراه 5 تکنیک ساده برای آموزش سئو

Wiki Article

بد نیست که بدانید متخصصان، تکنیک‌های سئو را در سه گروه مختلف دسته‌بندی کرده‌اند. این گروه‌ها عبارتند از: سئوی کلاه سفید، سئوی کلاه سیاه و سئوی کلاه خاکستری.

به این نکته هم توجه داشته باشید که اگر در مدل اول، فقط ساب دامنه بدید، همون ساب دامنه حذف میشه.

رقابت کردن برای این افراد لذت بخش است، زیرا باید به طور مداوم رقبای خود را رصد کرده و سطح خود را در قیاس با آنها قرار دهند.

کارهایی مثل برگشت به نتایج، رفتن به صفحه بعدی، کلیک روی نتایج پایین‌تر به جای نتیجه اول و موارد مشابه این.

ما تو این دوره ها آموزش سئوی خود را بصورت پروژه محور با روش تدریس منحصر به فرد با بیانی شیوا و شیرین و قابل درک برای تمام سطوح برگزار خواهیم کرد .

سئو مجموعه‌ای از کارها برای بهبود رتبه وبسایت در نتایج جستجوی گوگل است.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به نوین می باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

در آموزش سئو سایت به زبان ساده باید با اهمیت کلمه کلیدی در تولید محتوا سایت به خوبی آشنا شوید.

از سیستم عامل اندروید تا سرویس ایمیل و ده‌ها سرویس دیگر مثل مرورگر کروم، گوگل آنالیتیکس و... همه متعلق به شرکت گوگل هستند. گوگل به اقیانوسی از اطلاعات مردم و رفتار کاربران دسترسی دارد.

کلمات کلیدی سنگ بنای موفقیت کسب و کار شماست. پس قبل از هر چیز، این مهارت مهم و کار با ابزارها را در دوره تحقیق کلمات کلیدی آکادمی نوین بیاموزید.

چرا خرید بک لینک اشتباه است؟ تقریبا تمام وبمستران در حال حاضر از تاثیر منفی خرید بک لینک بر سئو و کس ...

گوگل سرچ کنسول: دریافت اطلاعات اجمالی دربارۀ عملکرد سایت

منظور از لینک‌بیلدینگ یا لینک‌سازی خارجی، دریافت لینک از سایت‌های دیگر به سایت خودمان است. موتورهای جستجوگر از لینک ها برای تعقیب وب سایت ها استفاده می کنند؛ آنها لینک‌های موجود در بین تک‌تک صفحات وب سایت‌تان را دنبال می‌کنند و در تصویری بزرگتر، تمام لینک‌های موجود در بین وب‌سایت‌ها را زیر نظر دارند.

گوگل آنالیتیکس: همه‌چیز را راجع‌ به کاربران سایتتان بدانید.
معمولا کامنت نمی گذارم. مگر وقتی که ذوق زده شوم و وظیفه خودم بدونم که از یک کار خوب قدردانی کنم. دمتون گرم

جلسات مهارت‌های نرم: پنجشنبه‌ها (۱۷:۰۰ الی ۲۰:۰۰) این مسیر رشد مناسب کیست؟

سئو یه تکنیک هست که وب سایت شما در صفحه اول گوگل دیده میشه

ما هم در نوین همین مسیر را رفتیم. بعد از سال‌ها و مطالعه و تجربه توانستیم به جایگاه خوبی در گوگل برسیم و البته این تلاش همیشه ادامه دارد.

اکنون می‌توانید به کسی که از شما می‌پرسد سئو چیست، از لحاظ معنایی پاسخ دهید اما در ادامه به طور کامل به توضیح آن می‌پردازیم.

یکی از انواع عملیات سئو، سئو کلاه سفید است. در این روش شما محتوای سایت خود را با روشی کاملاً مطابق با قوانین گوگل بهینه می‌کنید. به این صورت که به طور مداوم تولید محتوای سایت خود را انجام می‌دهید و در سایت خود انتشار می‌دهید. برای این کار لازم است با قوانین تولید محتوای سایت به طور کامل آشنا باشید.

چون رفتار کاربران در صفحه سایت شماست که برای گوگل مهمه، وقتی کاربر زود صفحه سایت شما را ببنده و مدت زیادی توی سایتتون نمونه جایگاهتون میاد پایین. پیشنهاد می کنم در مورد الگوریتم های گوگل مطالعه کنید و مقدمه مطلب استراتژی محتوا را حتما بخونید.

برای مثال با اسکیما می‌توانید به گوگل بگویید که در این صفحه مقاله‌ای دربارۀ "دیجیتال مارکتینگ" با عنوان "سئوی داخلی" نوشتۀ "تیم نوین" داریم که به تازگی منتشر شده است.

خب گوگل فعلاً نمی‌تواند تشخیص دهد که تمام این صفحات متعلق به خود شما هستند، بنابراین می‌توانید فیدبک خوبی از آن‌ها بگیرید. اما بعید هم نیست که تا چند وقت دیگر این راز هم بر ملا شود و دچار جریمۀ گوگل شوید!

افرادي كه دوست دارند بهينه سازي سايت را در استارتاپ ها و شركت هاي بزرگ تجربه كنند.

از مزایای مهم سئو می توان به: امکان جذب مخاطبان هدف، افزایش نرخ تبدیل، برندسازی و افزایش اعتبار در میان رقبا و اقتصادی بودن سئو نسبت به سایر روش های تبلیغاتی اشاره کرد.

این روش سئو برعکس روش قبلی خیلی زودتر نتیجه می‌دهد؛ اما تاثیر آن همیشگی نیست و گوگل هم بیکار ننشسته که فریبش بدهید!

راستی تو بخش گوگل وبمستر تولز دوبار عبارت “بکلینک داخلی” اومده، فک کنم یه دونشو میخواستین بنویسین “بکلینک خارجی”

سلام , من از دانشجو های ترم های قبل این دوره هستم خواستم فقط تشکر کنم و یه توضیحی بدم برای کسانی که شاید مثل من گمراه باشن توی این حوزه, من خودم ۴ سال به صورت تخصصی توی کار سئو بودم و واقعا هم مطلعه میکردم بعد از یه مدتی تصمیم گرفتم که خیلی عمیق تر یاد بگیریم و یه دوره آموزشی ثبت نام کنم مشکل من این بود که همه دوره آموزشی هارو بلد بودم و حس میکردم نیازی نیست که آموزش تضمینی سئو در نهایت توسط یکی از دوستان توی این دوره شرکت کردم واقعا این دوره بار محتوای خوبی داشت برای من و دانش من رو به روز کرد و دونستن خیلی نکته ها الان داره خیلی بهم کمک میکنه..

Report this wiki page